Suomen Lämpömittari Oy - verkkokaupan toimitusehdot - Suomen Lämpömittari Oy

Suomen Lämpömittari Oy – verkkokaupan toimitusehdot

1. Yleistä

Nämä toimitusehdot koskevat tuotteiden ja palvelujen (ml. digitaaliset sisällöt ja palvelut) myyntiä Suomen Lämpömittari Oy:n (jäljempänä ”Suomen Lämpömittari”) verkkokaupassa.

Suomen Lämpömittarilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja. Muutetut ehdot julkaistaan näillä sivuilla. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ehtoja. Suomen Lämpömittarilla on myös oikeus päivittää tuotteidensa ja palvelujensa hintoja sekä ilmoittamiaan toimituskuluja. Tuotteiden ja palvelujen keskeiset ominaisuudet on esitetty kotisivujen tuotesivuilla.

2. Myyjän yhteystiedot

Myyjän yhteystiedot asiakaspalvelua, yhteydenottoja ja reklamaatioita varten:

Suomen Lämpömittari Oy
Y-tunnus: 0114365-2
Yrityspiha 7
00390 Helsinki
Internet: suomenlampomittari.fi
Puh: 09 477 4560
Sposti: myynti@suomenlampomittari.fi

3. Ehtojen soveltamisala ja tilausten tekeminen

Näitä ehtoja sovelletaan siihen, kun asiakas ostaa tuotteita tai palveluita Suomen Lämpömittarin verkkokaupasta. Tekemällä tilauksen asiakas hyväksyy, että tilaukseen sovelletaan yksinomaan näitä ehtoja. Verkkokaupastamme voi ostaa tuotteita tai palveluita Suomessa ja EU:n alueella toimivat yritykset ja muut oikeushenkilöt sekä 18 vuotta täyttäneet yksityishenkilöt.

Asiakas voi ostaa tuotteita ja palveluja verkkokaupastamme ilman rekisteröitymistä. Asiakkaan tulee kuitenkin tilatessaan antaa tilauksen käsittelyyn tarvittavat tiedot.

Ennen maksun suorittamista asiakkaan tulee hyväksyä nämä ehdot. Tämän jälkeen tilauslomakkeen ”Lähetä tilaus” -painiketta painamalla tehdään ja rekisteröidään sitova tilaus ja Suomen Lämpömittarin ja asiakkaan välille syntyy sopimus. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan sähköpostiosoitteeseen, josta voi tarkistaa tilauksen tiedot. Suomen Lämpömittarilla on oikeus peruuttaa tai olla hyväksymättä tilaus perustellusta syystä (esim. tilattua tuotetta tai palvelua ei ole saatavilla, puutteelliset yhteystiedot, tuotetta/palvelua ei ole mahdollista toimittaa asiakkaan osoitteeseen). Jos asiakas on maksanut tilauksen ennen Suomen Lämpömittarin tilauksen peruutusta, palautetaan maksu asiakkaalle.

4. Hinnat, maksutavat ja maksuehdot

Tuotteiden ja palvelujen hinnat ilmoitetaan verkkokaupassa arvonlisäverollisina kokonaishintoina. Hinnan lisäksi asiakkaan maksettavaksi tulee toimituskulut (mikäli sellaisia on), jotka ilmoitetaan tilauksen tekemisen ja maksetaan tuotteiden maksun yhteydessä.

Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Maksajan tiliotteella maksun saajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Korttimaksujen vastaanottaminen Paytrailin kautta on lähtökohtaisesti turvallista. Kaikki perinteiset korttimaksut varmennetaan käyttäen korttiyhtiöiden varmennusmenetelmiä (esim. Mastercard securecode, Verified by Visa), mikäli kortti on mukana varmennusohjelmassa.

Yrityslasku
Yritykset voivat tilata verkkokaupasta laskulla. Tilauksen yhteystietoihin tulee syöttää yrityksen nimi, y-tunnus sekä muut laskulla maksamiseen vaadittavat tiedot. Alle 100 euron tilauksiin lisätään pienlaskutuslisä 10 euroa.

5. Toimitustavat ja toimituskulut

Toimitamme tuotteita Suomeen ja EU:n alueelle. Vaihtoehtoiset toimitustavat ja niitä koskevat toimituskulut esitetään tilauslomakkeella. Asiakas valitsee haluamansa toimitustavan tilauksen tekemisen yhteydessä.

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti Schenkerillä tai postitse ja ne lähtevät meiltä viimeistään viidentenä päivänä tilauksesta. Mikäli lähetyksellä on kiire, suosittelemme varmistamaan toimitusaikataulun puhelimitse tai sähköpostitse. Toimitusvaihtoehtojen yhteydessä esitetyt toimitusajat ovat yleensä ei-sitovia arvioita. Mikäli ostat useampia tuotteita veloitetaan vain yhdet toimituskulut, jotka määräytyvät kooltaan suurimman tuotteen mukaan.

Postipaketti tai Schenker noutopistepaketti
Asiakas saa viestin kun paketti on noudettavissa.

Postin kotipaketti
Asiakkaaseen otetaan yhteyttä 1–2 työpäivän kuluessa lähettämisestä ja sovitaan lähetyksen toimitusajankohdasta.

Pikkupaketti ovelle
Koosta riippuen jaetaan joko postilaatikkoon, postiluukkuun tai jätetään oven taakse. Saat viestin, kun paketti on jaettu.

Nouto varastolta Konalasta
Tuotteet ovat noudettavissa arkisin klo 8-16 osoitteesta Yrityspiha 7, 00390 Helsinki. Jos toimitustavaksi valitaan nouto, toimituskuluja ei veloiteta.

Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin ja lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetyksen postiin.

6. Toimituksen tarkistaminen, virheet ja takuu

Suomen Lämpömittari toimittaa tilatut tuotteet vahingoittumattomina ja tilattuina määrinä. Toimittamillamme tavaroilla on pääsääntöisesti yhden vuoden takuu. Takuu ei rajoita sitä virhevastuuta, joka Suomen Lämpömittarilla on tuotteista, palveluista ja digitaalisista sisällöistä kuluttajansuojalain mukaisesti.

Asiakas on velvollinen tarkastamaan tuotteet välittömästi toimituksen jälkeen ja ilmoittamaan virheistä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen myynti@suomenlampomittari.fi tai puhelimitse (09) 477 4560. Mikäli tuote tai paketti on vaurioitunut toimituksen aikana, tulee asiakkaan reklamoida siitä välittömästi myös toimituksesta vastaavalle palveluntarjoajalle. Virheilmoituksen yhteydessä asiakkaan tulee esittää myös ostokuitti tai -tosite. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

7. Kuluttaja-asiakkaiden peruuttamisoikeus

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa etäviestimellä (kuten verkkokaupassa, sähköpostitse tai puhelimitse) tekemänsä tuotetilaus ilmoittamalla siitä viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen toimittamisesta.

Jos olet kuluttaja-asiakas ja sinulla on oikeus peruuttaa tuotetilaus ja haluat tehdä sen, pyydämme sinua kirjallisesti ilmoittamaan peruutusoikeuden käyttämisestä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen myynti@suomenlampomittari.fi, sisältäen seuraavat tiedot: (1 ) tilausnumerosi, (2) nimesi, (3) osoitteesi, (4) puhelinnumerosi, (5) kopio tilausvahvistuksesta ja (6) tiedot tuotteista, joiden tilauksen haluat peruuttaa. Tuotteet palautetaan osoitteeseen: Suomen Lämpömittari Oy, Yrityspiha 7, 00390 Helsinki. Edellä luetellut tiedot tulee liittää palautukseen.

Mikäli sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa tuote, on tuote palautettava 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli asiakas palauttaa tuotteen ohjeiden mukaisesti ja tilaus on toimitettu Suomessa olevaan osoitteeseen, on palautus asiakkaalle maksuton. Ulkomaille toimitetuissa tilauksissa asiakas maksaa palautuksesta johtuvat toimituskulut.

Palautettujen tuotteiden maksu palautetaan asiakkaalle kohtuullisen ajan kuluessa palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta. Tilauksen peruutus on mahdollinen ja asiakkaalla on oikeus maksun palautukseen vain, kun olemme vastaanottaneet tuotteen vahingoittumattomana ja avaamattomana alkuperäisessä pakkauksessaan. Tavaran noutamatta jättämistä postista tai muusta noutopisteestä ilman erillistä peruuttamisilmoitusta ei katsota peruuttamiseksi.

8. Poikkeus peruutusoikeuteen

Kuluttaja-asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa digitaalisen sisällön (kuten verkkopohjaiset palvelumme ja mobiilisovellukset) tilausta, jos tämä on antanut suostumuksensa siihen, että digitaalisen sisällön toimittaminen voidaan aloittaa heti tilauksesta ja vahvistanut hyväksyvänsä peruuttamisoikeuden puuttumisen tällaisessa tapauksessa. Suostumus ja hyväksyntä käyvät ilmi tällöin myös tilausvahvistuksesta.

9. Henkilötiedot

Verkkokaupan asiakkaiden henkilötietoja käsitellään tietosuojaselosteessamme kuvatulla tavalla, johon voi tutustua täällä: www.suomenlampomittari.fi/tietosuojaseloste

10. Ylivoimainen este

Suomen Lämpömittari ei ole vastuussa mistään rikkomuksesta, viivästyksestä tai puutteesta, joka on johtunut sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista syistä (force majeure -tapahtumat).

11. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Näihin ehtoihin, Suomen Lämpömittarin ja asiakkaan väliseen sopimukseen sekä kaikkiin Suomen Lämpömittarin ja asiakkaan välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Kaikki Suomen Lämpömittarin ja asiakkaan välillä syntyneet riita-asiat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli tässä ei onnistuta kohtuullisen ajan kuluessa, ratkaistaan riidat ensiasteena Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on lisäksi oikeus nostaa kanne sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä tällä on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka. Kuluttaja-asiakkaalla on myös oikeus pyytää riitaan kuluttajariitalautakunnan ratkaisusuositusta. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kannattaa olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan, koska muuten kuluttajariitalautakunta saattaa jättää asian käsittelemättä (lisätietoja: kuluttajariita.fi ja kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi halutessaan käynnistää asian käsittelyn myös eurooppalaisen verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumi ODR:n kautta (lisätietoja: https://ec.europa.eu/consumers/odr).

12. Yritysasiakkaisiin sovellettavat lisäehdot (vastuunrajoitus)

Suomen Lämpömittari ei ole vastuussa asiakkaalle mistään välillisistä tai epäsuorista vahingoista. Suomen Lämpömittarin yhteenlaskettu korvausvastuu asiakkaalle ei missään tapauksessa ylitä asiakkaan tuotteesta tai palvelusta maksamaa arvonlisäverotonta hintaa.

 

 

tel email

KYSY TAI SOITA ASIAKAS­PALVELUUMME

Kuinka voimme auttaa?

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
TAI SOITA PUH. (09) 477 4560
preloader